:feel free to click me:

Thursday, 9 March 2017

:BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1:



BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1

Produk bee venom ni merupakan produk 
100% bahan organik yang mengandungi:
Sengat lebah/ bee venom 
Serbuk mutiara
Madu
Selamat untuk dipakai oleh apa pun jenis kulit..
Siapa yang nak baiki kulit yang dah banyak bahan kimia kat muka tu,
 boleh laa cuba pakai bee venom,
 Insya Allah bee venom boleh mengatasi masalah kulit muka anda…



KELEBIHAN BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1

🐝 Berkesan seperti BOTOX, kulit tegang dan awet muda. 
🐝 Mengurangi garis penuaan / kedutan.
🐝 Mengecilkan liang pori & menjadikan kulit lebih halus, licin & anjal.
🐝 Dapat mengekalkan kelembapan kulit sepanjang hari.
🐝 Mengurangkan rasa pedih/ alahan/ kegatalan/ kemerahan pada kulit.
🐝 Merawat kulit sunburn. 
🐝 Menyejukkan kulit.
🐝 Membekalkan Vitamin C pada kulit.
🐝 Mencerah, mensekatakan tona juga menanggalkan jeragat.
🐝 Boleh disapu pada kulit melecur.
🐝 Boleh disapu pada bahagian badan kering.
🐝 Boleh disapu pada bahagian gelap seperti lipatan, siku, lutut dan bibir.
🐝 Mencerahkan kawasan mata yang lebam / lingkaran gelap.
🐝 Melembutkan tumit kaki yang merekah.


KANDUNGAN BEE VENOM
SKINCARE 4IN1

BEE VENOM HONEY LIQUID CLEANSER (5ml)
BEE VENOM MOISTURISER & REPAIRING (7g)
BEE VENOM SUNBLOCK FOUNDATION (7g)
BEE VENOM SERUM (5ml)



CARA GUNA BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1

SIANG 
⏩ Cuci muka dengan CLEANSER HONEY BEE
⏩ Selepas cuci, lapkan muka hingga kering. Sapu SERUM PROPOLIS ESSENCE
⏩ Selepas itu , sapukan MOISTURISER & REPAIR CREAM BEE VENOM nipis nipis di muka
⏩ Dan akhir sekali , sapukan SUNBLOCK FOUNDATION BEE VENOM

MALAM
⏩ Cuci muka dengan CLEANSER HONEY BEE
⏩ Selepas cuci, lapkan muka hingga kering. Sapu SERUM PROPOLIS ESSENCE
⏩ Selepas itu , sapukan MOISTURISER & REPAIR CREAM BEE VENOM nipis nipis di muka


BEE VENOM SKINCARE 4 IN 1
RM65 (SM) / RM70 (SS)
FREE POS
berminat nak order boleh wasap saya 012-4787173

Friday, 3 March 2017

:Bella Formula Sinus Cure:

Jom rembat sementara stock masih ader 3 botol Bella Sinus Rm100


SINUS CURE 
diformulasikan untuk mengatasi masalah "Resah Hidung" (RESDUNG)
 dalam masa 7 HARI TANPA KESAN SAMPINGAN..
Kandungan / Ingredients : 
1- FLOS MAGNOLIA BIONDI PAMP
~ Akan bertindak menghilangkan gatal-gatal di muka dan badan
2- FLOS LONICERA JAPONICA THURB
~ Akan menghilangkan dan mengeluarkan hingus atau lendir
3- RADIX GLYCYRHIZA GLABRAL
~ Akan bertindak membaikpulih tisu-tisu yang rosak akibat jerawat
4- FRUCTUS FARYTHIA SUSPENSA @THURB
~ Akan menghilangkan dan mengeluarkan bau busuk dalam hidung serta mulut akibat resdung

 
♥ No. Kelulusan KKM : MAL20032280T ♥ BUATAN MALAYSIA
=======================================

HARGA SEBOTOL HANYA RM60 (SM)!!!!
FREE POSTAGE SEMENANJUNG 

RESDUNG PUNCA JERAWAT??

Jom kita Berkongsi..♥♥


Resdung ni merupakan virus kanser yg hidup dibawah lapisan kulit. Darah kotor yg mengalir merupakan punca terjadinya jerawat di muka akibat resdung ni. Virus ni juga mengalir bersama darah yg mana boleh mengakibatkan kerosakan organ-organ tertentu dlm badan...Jadi jangan ambik remeh tentang penyakit resdung... Bagaimana mengenali resdung muka? Ia nya adalah satu benda putih yang berbau busuk di bawah lapisan kulit muka. Kalau anda picit keluar putih-putih itulah kuman resdung yang menyerang muka anda. Adakah anda rasa geli? Itulah hakikatnya..:)

SOALAN YANG SERING DITANYA BERKAITAN PRODUK INI:

  1) Apakah fungsi Sinus Cure?
~ Berfungsi untuk mengatasi masalah Resdung ( Sinusitis ) dan akan menampakkan kesan dalam masa 7 hari.

2) Berapa jumlah isi kandungan dan berapa lama penggunaan untuk setiap botol? 
 
~ Setiap botol mengandungi 30 kapsul dan penggunaan selama 15 hari.

 
3) Bagaimana cara penggunaan? 
  • 15 tahun dan ke atas - makan 1 biji pagi dan 1 biji malam selepas makan setiap hari
  • 11 tahun - 14 tahun - makan 1 biji selepas makan setiap hari
  • 7 tahun hingga 10 tahun - makan 1/2 (separuh) biji selepas makan setiap hari 
4) Apakah bahan-bahan yang terkandung dalam setiap kapsul? 

~ Sinus Cure adalah berasaskan herba semulajadi dan terpilih.Antaranya :
  • Flos Mognolia Biondi Pum
  • Flos Lonicera Japonica Thunb
  • Radix Glyoyrrhiza Glabra L
  • Fructus Xanthium Sibricum Pats 
  • Fructus Forsythia Suspensa (Thunb)    
 5) Adakah selamat digunakan?

 ~ Sinus cure selamat digunakan tanpa kesan sampingan

6) Adakah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)?
 
~ Sinus cure mendapat kelulusan daripada KKM dan nombor kelulusan ialah MAL20032280T

7) Adakah ibu mengandung boleh gunakan Sinus Cure?
 
~ Ibu mengandung TIDAK DIBENARKAN guna Sinus Cure kerana bahan-bahan yang terkandung adalah berasakan herba.

8) Adakah ibu menyusu boleh gunakan Sinus Cure?
 
~ Ibu yang menyusu anak yang berumur 7 bulan ke atas  SAHAJA yang DIBENARKAN guna Sinus Cure

9) Bolehkah di ambil/makan bersama ubat/supplement yang lain?
 
~ Boleh, TAPI sebaiknya jarakkan penggunaan 2-3 jam








 



SEDIKIT INFO TENTANG RESDUNG:


Apa itu RESDUNG???

Resdung (sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.  

Apa dia punca resdung ni?? Alahan. Iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu. Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akan membengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakanudara tak dapat dikeluarkan. Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya. Huhuhu... Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak. Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.

 Petua mencegah resdung;
1. Elakkan daripada memelihara binatang berbulu kat dalam rumah seperti kucing dan arnab.
2.Jangan menggunakan sarung bantal, cadar dan selimut yang diperbuat daripada bulu binatang.Untuk hasil yang lebih baik, cuci 3 benda tadi dengan air panas. Tujuannya untuk membunuh serangga dan pepijat.
3.Ringankan tangan anda untuk membersihkan karpet/permaidani. Kalau perlu, gunakan penyedut hampagas (vacuum cleaner) yang berkualiti tinggi.
4. Kalau anda nak mengemas rumah, pakailah penutup hidung. Bukan pakai ketika musim jerebu jer.
5. Minum air suam/mineral dengan kadar yang banyak. Bagus juga kalau anda amalkan minum sup panas.
6. Selalulah lap muka anda dengan menggunakan tuala yang dibasahkan dengan air suam.Lebih baik kalau anda sampai jer ke rumah, terus basuh muka. Maklumlah, kat luar tu kan banyak habuk dll.
7. Kalau anda ada alahan terhadap jenis makanan tertentu (contohnya makanan laut), janganlah makan makanan tu. 

Ok,sekarang anda dah tahu apa itu resdung dan puncanya, kan? Kalau anda ada ahli keluarga anda atau kenalan yang mengalami masalah resdung ni, bolehlah anda share dengan diorang petua ni..♥♥  


Cara Pengambilan Sinus Cure:
Dewasa (15 tahun ke atas) 1 biji pagi dan 1 biji malam  selepas makan 
Kanak-kanak (15 tahun ke bawah) 1 biji pagi selepas makan (boleh bukak kapsul dan campur dalam air) 

Soalan Lazim
1. Mengandung / Menyusu boleh ambil Sinus Cure? 
Mengandung tak boleh yerp.... Menyusu if baby dah 7 bulan ke atas boleh .

2. Pesakit Diabetes, kencing manis dan darah tinggi boleh ambil? Yes dear, boleh
  
3. If ambil bersama supplemen lain spt vit c? Jarakkan 2-3 jam dengan supplemen lain 


dan kepada sesiapa yang berminat nak mencuba
 produk BELLA SINUS CURE nih
jangan malu nak sms or call mun 012-4787173
harga sebotol BELLA SINUS CURE nih 
RM60(SM)FREE POSTAGE UNTUK SEMENANJUNG